Főoldal

SÚLYPONT ÍZÜLETKLINIKA - Derékfájás, hátfájás, gerincsérv, gyógytorna

Sulypont Pain and Rehabilitation Clinic


Segítünk Önnek megszüntetni a fájdalmát!

A Súlypont Ízületklinika olyan kezelésekre specializálódott, amelyek megszüntetik a gerinc és ízületi panaszok okait.

Az Súlypont Ízületklinika nem azokat - az egyébként rendkívül széles választékban rendelkezésre álló - kezeléseket kínálja, amelyek csupán a tünetek megszüntetésére irányulnak, és átmeneti javulást hoznak. Ehelyett olyan céltudatosan kialakított, eredmény-orientált gyógymódot, gyógytornát ajánlunk, amelynek célja, hogy ügyfeleink elérjék, hogy ízületeik tartósan egészségesek, stabilak legyenek.

A mozgásszervrendszerrel kapcsolatos panaszok kezelése nem melléktevékenységünk, hanem a Súlypont Ízületklinika alapvető, fő szolgáltatása. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy lépést tartsunk a legújabb tudományos eredményekkel, és folyamatosan tökéletesítsük technikáinkat. Ezáltal a jelenleg elérhető egyik leggyorsabb, leghatékonyabb ízület és gerinc regeneráló programot tudjuk biztosítani az Ön számára.

A Súlypont Ízületklinikán EGYEDÜLÁLLÓAN ALKALMAZOTT, EREDETI ízületstatikai gyógytorna vagy statikai fitnesszprogram, az egyik leghatékonyabb személyre szabott tartásjavító és tartásmegőrző program

LÉZERTERÁPIA - Gerinc-, és ízületi betegségek kezelése lézerrel a Súlypont Ízületklinikán. A kopásos, gyulladásos betegségek hagyományos kezelésének hatékonyságát fokozzuk soft lézerterápával. BTL-5000 készüléket alkalmazunk, amely az alacsony energiaszintű lézerterápia (low level laser therapy treatment, LLLT) terén a legjobbat kínálja.

MANUÁLTERÁPIA a Súlypont Ízületklinikán, melyet speciálisan képzett gyógytornászok alkalmaznak szakszerűen, nemzetközi irányelveknek megfelelően!

  1998 óta hatékonyan  működő  Súlypont Ízületklinikán több ezer embernek segítettünk abban, hogy megszabaduljon a fájdalomtól, és újra élvezze a mozgás örömét.

Szerzői jog által védett saját tartalmak, a honlap másolása, felhasználása szigorúan tilos!

A Súlypont Ízületklinika logója és fotói védelem alatt állnak, felhasználásuk szigirúan tilos!

 


 

 

Legfrissebb cikkeink:

Mit jelent az un. fitnesz-kor?

http://www.gyogytorna-gyogytestneveles.hu/wp-content/uploads/2014/11/ab.jpg

Régóta ismerjük a kronológiai értelemben vett  életkorunkat, de mi is az a fitnesz-kor?

Egy új tanulmány szerint az embernek van egy úgynevezett fitnesz kora is, amelyet elsősorban a szív- és érrendszeri állóképesség jellemez.  A “fitnesz életkor” pontosabban jelzi előre az élettartamunkat, mint a kronológiai életkor. A jó hír az, hogy ellentétben a tényleges életkorral, a fitnesz kor csökkenthető. Ezt az elképzelést  a Norvégiában található  Trondheimi Egyetem Természettudományi és Technológiai Tanszékének kutatói fejlesztették ki, akik évek óta tanulmányozták a fitnesz tevékenységeket,  (maga a fitnesz szó állóképességet, kondíciót, és “jó egészséget” jelent ) illetve a fitnesz  és a wellness kapcsolatát.

Felmerül a kérdés, hogy a fitnesz-kor vajon az tényleges élettartam mércéje is lehet? Ha valakinek fiatalabb a fitnesz-kora a valós életkoránál, akkor tovább fog élni és fordítva?

Ezekről olvashat itt.

 

 

A szakszerűtlen nyújtás veszélyei

Joga

Miért van szüksége az izmoknak nyújtásra?

A nyújtás, stretching rendkívül fontos a szervezet számára, de veszélyes is hordoz magában. A sok ülés, a féloldalas tevékenységek, köztudottan rossz hatással vannak a gerincre, ízületekre, valamint az izmokra egyaránt. Az izmok megrövidülnek, az ízületek beszűkülnek, a porckorongok a folytonos túlterhelés pedig vízhiányossá (dehidratálttá) teszi. A lapos, vízhiányos porckorongok veszítenek rugalmasságukból, így a rugó vagy lengéscsillapító szerepet már nem képesek betölteni, a húzó-rotációs mozdulatoknak nem tudnak ellenállni.

Tudjon meg többet a nyújtásról

 

A futók leggyakoribb sérülései

RunUphill

Ne fuss határok nélkül, akkor pláne ne, ha kezdő vagy   /Journal of Strenght and Conditioning/

 

Világszerte az egyik legnépszerűbb és legelterjedtebb sporttevékenység a futás. Egyrészt mert javítja az állóképességet, másrészt segítséget nyújt az ideális testsúly elérésében.  A futók nagy hányada találkozott már valamilyen lábfájdalommal. Melyek a futás közben előforduló leggyakoribb sérülések?

 

Olvasson a futók sérüléseiről, fájdalmairól

 

A gyaloglás/séta jótékony hatásai

walkingA gyaloglás vagy séta kellemes időtöltés és ugyanakkor jótékony hatást fejt kis az egész szervezetre.
Növeli a testi és szellemi egészségünket, és mérsékli az elhízás és a túlsúlyossággal összefüggő betegségek rizikóját.

Kortól függetlenül ajánlható bárkinek, aki szeretne egészségesebb életvitelt folytatni. Különösen javasolt azoknak, akik hosszabb ideje nem mozogtak, nem végeztek sporttevékenységet.

  A gyaloglás jótékony hatásairól itt olvashat