Kapcsolat

Cím:
1027 Budapest, Frankel Leó utca 9. Mfsz. 28.
Nyitvatartás:
hétfőtől péntekig 8.00-20.00
Telefon:
(1) 336-0336
Fax:
(1) 336-0335
E-mail cím:
sulypont@sulypont.hu

Facebook Rajongói oldalunk
Google+ oldalunk
Főoldal

SÚLYPONT ÍZÜLETKLINIKA - Derékfájás, hátfájás, gerincsérv, gyógytorna

Sulypont Pain and Rehabilitation Clinic


Segítünk Önnek megszüntetni a fájdalmát!

A Súlypont Ízületklinika olyan kezelésekre specializálódott, amelyek megszüntetik a gerinc és ízületi panaszok okait.

Az Súlypont Ízületklinika nem azokat - az egyébként rendkívül széles választékban rendelkezésre álló - kezeléseket kínálja, amelyek csupán a tünetek megszüntetésére irányulnak, és átmeneti javulást hoznak. Ehelyett olyan céltudatosan kialakított, eredmény-orientált gyógymódot, gyógytornát ajánlunk, amelynek célja, hogy ügyfeleink elérjék, hogy ízületeik tartósan egészségesek, stabilak legyenek.

A mozgásszervrendszerrel kapcsolatos panaszok kezelése nem melléktevékenységünk, hanem a Súlypont Ízületklinika alapvető, fő szolgáltatása. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy lépést tartsunk a legújabb tudományos eredményekkel, és folyamatosan tökéletesítsük technikáinkat. Ezáltal a jelenleg elérhető egyik leggyorsabb, leghatékonyabb ízület és gerinc regeneráló programot tudjuk biztosítani az Ön számára.

A Súlypont Ízületklinikán EGYEDÜLÁLLÓAN ALKALMAZOTT, EREDETI ízületstatikai gyógytorna vagy statikai fitnesszprogram, az egyik leghatékonyabb személyre szabott tartásjavító és tartásmegőrző program

LÉZERTERÁPIA - Gerinc-, és ízületi betegségek kezelése lézerrel a Súlypont Ízületklinikán. A kopásos, gyulladásos betegségek hagyományos kezelésének hatékonyságát fokozzuk soft lézerterápával. BTL-5000 készüléket alkalmazunk, amely az alacsony energiaszintű lézerterápia (low level laser therapy treatment, LLLT) terén a legjobbat kínálja.

MANUÁLTERÁPIA a Súlypont Ízületklinikán, melyet speciálisan képzett gyógytornászok alkalmaznak szakszerűen, nemzetközi irányelveknek megfelelően!

1998 óta hatékonyan  működő  Súlypont Ízületklinikán több ezer embernek segítettünk abban, hogy megszabaduljon a fájdalomtól, és újra élvezze a mozgás örömét.

Szerzői jog által védett saját tartalmak, a honlap másolása, felhasználása szigorúan tilos!

A Súlypont Ízületklinika logója és fotói védelem alatt állnak, felhasználásuk szigirúan tilos!

 


 

 

Legfrissebb cikkeink:

Testtarásromboló tényezők

Íme a legfontosabb okok, amelyek rossz testtartáshoz vezethetnek:

  • napi rutinszerű tevékenységek, civilizációs ártalmak
  • sok ülés, különösen görnyedt testtartásban
  • féloldalas tevékenységek, különösen fizikai munka esetén
  • féloldalas sport hosszútávon vagy nagyon intenzíven
  • szakszerűtlen sportolás
  • stressz, amely az izmok spaszticitását fokozza
  • túlsúly, főleg a hasi típusú elhízás nagyon megterheli a deréktáji gerincet
  • traumák, sportsérülések, szakszerűtlen kezelés
  • statikai elváltozások pl.lúdtalp
  • időben nem szakszerűen kezelt veleszületett gerinc rendellenességek (pl. gerincferdülés, Scheuermann-kór)
  • gyulladásos megbetegedések
  • degeneratív gerincbetegségek
  • korosodással kapcsolatos elváltozások, pl. csontritkulás

rossz testtartásA közhiedelemmel ellentétben ma már minden gerincbetegségen lehet segíteni megfelelő szakértelemmel, a nemzetközi irányelveknek megfelelő technikákat alkalmazva.

A prevenció prioritást élvez, természetesen az a cél, hogy ne alakulhassanak ki a gerincfájdalmakat okozó különböző kórképek.

Az köztudott, hogy a helyes testtartás mennyire fontos, de sokan nincsenek tisztában azzal, hogy miért? Legfeljebb az esztétikai vonatkozás az, ami felkelti az emberek érdeklődését.

Miért is fontos a helyes testtartás?

Helyes testtartás = jó statika = jó terhelési viszonyok = egészség

Helytelen testtartás = rossz statika = rossz terhelési viszonyok = fájdalom, később gerinc és ízületi megbetegedések

A Díványon megjelent cikkünkből még többet is megtudhat.

Székely Réka
Súlypont Ízületklinika

 

Mit jelent az un. fitnesz-kor?

http://www.gyogytorna-gyogytestneveles.hu/wp-content/uploads/2014/11/ab.jpg

Régóta ismerjük a kronológiai értelemben vett  életkorunkat, de mi is az a fitnesz-kor?

Egy új tanulmány szerint az embernek van egy úgynevezett fitnesz kora is, amelyet elsősorban a szív- és érrendszeri állóképesség jellemez.  A “fitnesz életkor” pontosabban jelzi előre az élettartamunkat, mint a kronológiai életkor. A jó hír az, hogy ellentétben a tényleges életkorral, a fitnesz kor csökkenthető. Ezt az elképzelést  a Norvégiában található  Trondheimi Egyetem Természettudományi és Technológiai Tanszékének kutatói fejlesztették ki, akik évek óta tanulmányozták a fitnesz tevékenységeket,  (maga a fitnesz szó állóképességet, kondíciót, és “jó egészséget” jelent ) illetve a fitnesz  és a wellness kapcsolatát.

Felmerül a kérdés, hogy a fitnesz-kor vajon az tényleges élettartam mércéje is lehet? Ha valakinek fiatalabb a fitnesz-kora a valós életkoránál, akkor tovább fog élni és fordítva?

Ezekről olvashat itt.

 

 

A szakszerűtlen nyújtás veszélyei

Joga

Miért van szüksége az izmoknak nyújtásra?

A nyújtás, stretching rendkívül fontos a szervezet számára, de veszélyes is hordoz magában. A sok ülés, a féloldalas tevékenységek, köztudottan rossz hatással vannak a gerincre, ízületekre, valamint az izmokra egyaránt. Az izmok megrövidülnek, az ízületek beszűkülnek, a porckorongok a folytonos túlterhelés pedig vízhiányossá (dehidratálttá) teszi. A lapos, vízhiányos porckorongok veszítenek rugalmasságukból, így a rugó vagy lengéscsillapító szerepet már nem képesek betölteni, a húzó-rotációs mozdulatoknak nem tudnak ellenállni.

Tudjon meg többet a nyújtásról

 

A futók leggyakoribb sérülései

RunUphill

Ne fuss határok nélkül, akkor pláne ne, ha kezdő vagy   /Journal of Strenght and Conditioning/

 

Világszerte az egyik legnépszerűbb és legelterjedtebb sporttevékenység a futás. Egyrészt mert javítja az állóképességet, másrészt segítséget nyújt az ideális testsúly elérésében.  A futók nagy hányada találkozott már valamilyen lábfájdalommal. Melyek a futás közben előforduló leggyakoribb sérülések?

 

Olvasson a futók sérüléseiről, fájdalmairól